СИТУАТИВНАЯ ОРГАНИЗАЦИЯ ОБУЧЕНИЯ ИНОСТРАННЫМ ЯЗЫКАМ

Аннотация

Чет тили сабагында колдонулган окуу-кептик жагдайлардын окутуу жана демилге туудуруучу кызматы окутуунун натыйжасын жогорулатууга жана белгиленген усулдук максатка жеткирет, ошондой эле студенттерди чет тилде маек курууну стимулдаштырат.

Ключові слова:

окуу-кептик жагдайлар, окутуунун натыйжасын жогорулатуу, чет тил

Посилання

1. Бондаренко О.Р. Межкультурные аспекты комму­никативной компетенции на иностранном языке. Труды МГЛУ. Вып. 370,- М.: 1991,- С. 138-143.

2. Вербицкий А.А. Активное обучение в высшей школе М.: 1991,- 78 с.

3. Вайсбурд М.Л. Методы обучения. Выбор за вами/Иностранные языки в школе. -2000- №2,- С. 18-20.

4. Тер-Минасова С.Г. Язык и межкультурная комму­никация. М., 2004,- 142с.

5. Bachman / Gerhold / Wessling. Aufgaben- und Ubungstypologie zum interkulturellen Lemen. In: Zielsprache Deutsch -27.-2, 1996

6. Neuner G. Methoden des fremdsprachlichen Deutschunterrichts.-Kassel, 1992

##submission.downloads##

Жарыяланганы

2024-12-12

Як цитувати

Умарбаева , С., і Б. Тентимишева. «СИТУАТИВНАЯ ОРГАНИЗАЦИЯ ОБУЧЕНИЯ ИНОСТРАННЫМ ЯЗЫКАМ». Евразиялык саламаттыкты сактоо журналы, вип. 1, вип. 1, Грудень 2024, с. 87-89, https://vestnik.kgma.kg/index.php/vestnik/article/view/2177.

Номер

Розділ

МЕДИЦИНАЛЫК ЖАНА ФАРМАЦЕВТИКАЛЫК БИЛИМ БЕРҮҮНҮН МАСЕЛЕЛЕРИ