САБАКТЫ САПАТТУУ ӨЗДӨШТҮРҮҮДӨ СТУДЕНТТЕРДИН БАШТАПКЫ БИЛИМ ДЕҢГЭЭЛИН ӨТКӨРГҮЧ КАТАРЫ АНЫКТОО

Аннотация

Студенттердин информациалык бөлүктү сапаттуу өздөштүрө алыштары үчүн алардын билим деңгээлин аныктоо керек. Кыргыз Медициналык Академиянын 2-курсунун студенттеринин билим деңгээлин билүү үчүн эн негизги сабактарды өздөштүрүүдө анализ жүргүзүлдү. Дарылоо факультетинин 2-курс 289 студенттеринен сурамжылоо жүргүзүлгөн. Сурамжылоо анкета түрүндө нормалдуу анатомия жана физиология сабактарынан суроолорду, студенттердин кайра тапшыруу укуктарын жана оорулуулар менен болгон баарлашуу мүмкүнчүлүгүн камтыган. Текшерүүнүн натыйжасында 2-курс дарылоо факультенин 289студенттин ичинен: 2011-2012 окуу жылында 11% кана студенттер оорулуулар менен баарлашуу мүмкүнчүлүктөрү болгон; 2010-2011 окуу жылында студентердин 18,3% эн негизги сабактар боюнча азыркы убакытка чейин жүрөктүн анатомиялык көндөйлөрүнүн санын билишпейт; 2010-2011 окуу жылында студенттердин 15% 2 курстагы экзамендер жөнүндө маалыматтары жок экендиги, 2011-2012 окуу жылында 77% чейинки суралган студенттер экзамен кандай формада өтүшүн, 2011 -2012 окуу жылында 94,6% студенттер экзаменди кайра тапшыруусу чектелген экенин билбегендиктери аныкталган. Ошентип 2-курс студенттеринин үстүнөн жүргүзүлгөн байкоо, нормалдуу анатомия жана физиология сабактарынан билим деңгээлинин төмөндүгү жана оорулуулар менен болгон баарлашуу мүмкүнчүлүгүнүн начарлыгы, а кээ бир студенттер болсо окуп жаткан жылында кайсы сабактардан сынактарды тапшырарынан кабары жок экен. Ошентип, жүргүзүлгөн байкоо студенттердин кийинки курстарда клиникалык сабактардын өздөштүрүүшүсүнө да терс таасирин тийгизет.

Ключові слова:

баштапкы билим деңгээли, кабарланышы, студентер

Посилання

1. Востриков А. С., Никитина Н. ILL, Целебровский Ю. В. Рейтинговая оценка деятельности факультетов Новосибирского государственного технического университета в 1998-2001 гг. Новосибирск: Изд-во НГТУ, 2002,- 25с.

2. Гутник Г. В. Мониторинг в контексте информатизации образования// Стандарты и мониторинг в образовании. -2001.- N 4,-С 25-31.

3. Елисеев О.Н. Применение статистических методов для оценкиуспеваемости. - МГТУ «СТАНКИН», Россия - http://tqm.stankin.ru/arch/ n02/articles/l 0.htm

4. Рыбанов А.А., Шевчук В.П., Приходько Е.А. Интеллектуальная система оценки качества учебного процесса / Системные проблемы качества, математического моделирования, информационных и электронных технологий./ Материалы Международной конференции и Российской научной школы. Часть 4. - М.: Радио и связь, 2003.

5. Савельева Г. П., Никитина Н. LLI., СкокГ. Б. Примерная методика обобщения и анализа информации о качестве образования в вузе и системе его обеспечения //

6. Рейтинговая оценка деятельности сотрудников, кафедр и факультетов СПбГАУ- Санкт-Петербург-2011/http://spbgau.ru/files/ nid/143 l/rating-201 l.pdf

7. В.Терентьев Google.AdWords и Yandex.Direct! www.krolikplatit.ru

8. Оценка исходного уровня базовых знаний студентов по дисциплине“иностранный язык” (placement test) и последующий их контроль. Современное образование, проблемы и решение,№2.2007/ http://www.rae.ru/ fs/?section=content& op=show _article& article_ id=7777865

##submission.downloads##

Жарыяланганы

2024-11-01

Як цитувати

Молдобаева, М., Н. Толомбаева, Аттокурова P., Ч. Муратова, Б. Жалилова, Ж. Апышова, і Г. Наркулова. «САБАКТЫ САПАТТУУ ӨЗДӨШТҮРҮҮДӨ СТУДЕНТТЕРДИН БАШТАПКЫ БИЛИМ ДЕҢГЭЭЛИН ӨТКӨРГҮЧ КАТАРЫ АНЫКТОО». Евразиялык саламаттыкты сактоо журналы, вип. 4, вип. 4(1), Листопад 2024, с. 149-55, https://vestnik.kgma.kg/index.php/vestnik/article/view/1526.

Номер

Розділ

МЕДИЦИНАЛЫК БИЛИМ БЕРҮҮНҮН МАСЕЛЕЛЕРИ