КЫРГЫЗ ТИЛИ САБАГЫНДАГЫ СТУДЕНТТЕРДИН ӨЗ АЛДЫНЧА ИШТЕРИНИН ТҮРЛӨРҮ ЖАНА ФОРМАЛАРЫ
DOI:
https://doi.org/10.54890/.v3i3.814Аннотация
Корутунду. Өз алдынча ишти уюштуруу, аны жетекчиликке алуу- бул ар бир окутуучунун жоопкерчиликтүү жана татаал иши. Активдүүлүктү жана өз алдынчалуулукту тарбиялоо студенттерди тарбиялоонун составдык бөлүгү катары кароо зарыл. Бул маселе биринчи даражадагы маанилүү маселелердин катарында ар бир окутуучунун алдына коюлат.
Студенттердин өз алдынчалуулугун калыптандыруу жөнүндө айтып жатып, бири-бири менен тыгыз байланышкан эки маселени эске алыш керек. Алардын биринчиси, таанып билүүчүлүк ишкердүүлүктө өз алдынчалуулукту студенттерде калыптандыруу, аларды билимдерге өз алдынча ээ болууга, өзүнүн дүйнө таанымын калыптандырууга үйрөтүү; экинчиси-практикалык ишкердүүлүккө үйрөтүү.
Ключові слова:
модификация, жеке-дидактикалык максаттар, таанып билүүчүлүк тапшырмалар, фронталдык өз алдынча иштер, глоссарийПосилання
1. Жарова Л.В. Учить самостоятельности. - М.:Просвещение, 1993
2. Хакунова Ф.П. Особенности организации самостоятельной работы обучаемых // Начальная школа.-2003.-№1.
3. Ямалтдинова Д.Т. Организация самостоятельной деятельности учащихся // Начальная школа.- 2008.№2.
4. Тупичкина Е.А., Крючкова И.В. виды самосоятельных работ в условиях развивающего обучения // Начальная школа.-1996.-№5.
5. Что такое учебная самостоятельность и как ее развивать? // Начальная школа.-2007.-№22.
6. Шепелева В.И. Принципы организации внеклассной работы. // Иностранные языки в школе.-1975.-№5.