МЕДАКАДЕМИЯНЫН I-III КУРСУНУН СТУДЕНТТЕРИНИН ОКУУДАГЫ ЖЕТИШКЕНДИКТЕРИНИН КӨРСӨТКҮЧТӨРҮ ЖАНА БАШ МЭЭНИН ЖАРЫМ ШАРЛАРЫНЫН АРАСЫНДАГЫ ПРОФИЛДИН ТИПТЕРИ
DOI:
https://doi.org/10.54890/.v2i2.526Аннотация
Корутунду. “Дарылоо иши” факультетинин I-III курсунда окуган 18 жаштан 22 жашка чейинки курактагы 320 студенттин окуудагы жетишкендиктеринин көрсөткүчтөрү жана баш мээнин латералдык организациясынын профилинин түрлөрү изилденди. “Кол-бут-кулак-көз” схемасы боюнча баш мээнин латералдык организациясынын профилин, ошондой эле сынактарды тапшыруусунун жыйынтыктары боюнча студенттердин окуудагы жетишкен-диктерин аныктадык. Изилдөөгө алынгандардын мээсинин латералдык организациясынын профилинин сол жак белгилери менен варианттары окуунун үчүнчү жылында чоңое тургандыгы белгилүү болду. 3-курста окуган кыздардын дагы, балдардын дагы окуудагы жетишкендиктери өсөт.
Ключові слова:
жарым шарлар арасындагы ассиметрия, латералдык организациянын профили, студенттер, балдар жана кыздар.Посилання
1. Боравова А.И., Галкина Н.С. Изучение взаимосвязи индекса тревожности и межполушарной асимметрии УПП у школьников 7-8-х классов //Актуальные вопросы функциональной межполушарной асимметрии. – М., 2001.-С.27-40.
2. Агаджанян, Н.А., Смирнов В.М. Нормальная физиология. – М.: Москва, 2012. – 576 с.
3. Фокин В.Ф. Динамические свойства функциональной межполушарной асимметрии // «Актуальные вопросы функциональной межполушарной асим-метрии». - Мат. 2-я Всерос. Конф. – М., 2003. – С.322-323.
4. Нейропсихология индивидуальных различий: Учеб пособие / Е.Д. Хомская, И.Е. Ефимова, Е.Д. Будыка, Е.В. Ениколопова. - М., 1997. – 281 с.